Spiral

Helvete, helvete, helvete!

Jag trodde helt och fullt att jag hade kommit ur den här jävla historien, men nu upprepas bara allt igen! Vadfan?!

Bråkar jag med folk så är det "ciao ~" och vi hörs inte mer igen. Så varför blir det inte så den här gången?

Helvete, helvete, helvete...


Jag trodde seriöst att jag hade tagit mig ur spiralen, nu virar jag bara in mig själv igen.

Vad i helvete ska jag göra?


-------
Edit;
Den här världen kan dra åt helvete.
Jag förstår inte hur väl och illa man ska behöva antyda saker, men tydligen så går ingenting av vad jag säger in.
Så jag spottar på vad allt förhållanden står för och återgår till att allt ska lekas platoniskt.
Bättre?
Nej, jag trodde inte det heller.

Kommentarer
Postat av: Silly

Du kan få gå med i min och min kompis N's order.

De frigida nuckorna. Jag är första Nucka, hon är andra nucka, men det finns plats som tredje Nucka om du är intresserad...?

2009-03-03 @ 21:43:29
Postat av: Silly

Släng kakorna i kakburken, baka en ny, morotskaka kanske?

2009-03-05 @ 10:55:03
Postat av: Poemy

Kärlek = Bra

Kärlek + Mongon = Dåligt

Kärlek + Mongon som inte fattar vinkar överhuvudtaget = HELT JÄVLA VÄRDELÖST!!!

2009-03-05 @ 10:59:58
URL: http://arisia.blogg.se/
Postat av: Leonora

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-05 @ 11:05:33
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0