Trick or treat, right?

Var på Emmas lilla halloweenfest igår, var jättemysigt. De hade mysmystårtor med asmycket choklad som jag mådde gott, gott av och Yvonne ställde till med dockteater. Jag var häftig zombieöverlevande (JAG VAR ÖVERLEVANDE!!) trots att mångt och många försökte övertyga mig om motsatsen.
Fick zombieHammarn bett i huvudet plus Puppetheadhunterbett i munnen, men bannemig om jag inte var överlevande ändå!
I alla fall i ett par timmar.

Ett par timmar senare drog Tobbe och Ben och jag ville börja lägga mig ner och dö. Svepte två tequilashots ensam och en till därefter med lite folk och drack sedan ärligt talat allt jag kom över.
Tror slutlistan blev ca 8 tequilashots (spridda över hela kvällen då), två klunkar kinesiskt grejs, en shot av samma dryck och ca.. Fyra alkoläsk.
Sen ett par klunkar av skit här och var.

Och någon timme efter drar typ.. Alla. Och jag blir kvar med värdinnorna. Inser då att det kanske inte var en sån bra ide, var deppad, asfull och kände mig bara i vägen.
Så jag tänkte "Aha, frisk luft! Jag går och väntar på bussen utomhus!"
Så det gjorde jag.
I typ fyrtio minuter.
Pratade med Tobbe hela vägen och jag tror att det var det som ärligt talat räddade mitt liv. Det var jävligt nära ett par gånger att jag somnade där jag satt i snön. Jag frös som ett as, men ändå var tanken "Gud, vad skönt det vore att sova.." så stark att jag nästan gjorde det Med Tobbe i mobilen som gång på gång kallar mitt namn.

Nåväl.

Jag kommer på buss, börjar då må illa som fan men kommer efter mycket, mycket, mycket om och men hem.

Vaknade vid tio och ingen bakfylla whatsoever (I'm blessed with this gift) och om ca en timme ska jag sitta på tåget till Sillyness.
Ska Verkligen inte dricka mycket ikväll, har två alkoläsks i väskan och jag tänker fanimig hålla mig till dom.

*sighs*

Allt är så jävla problematiskt nowadays..

Kommentarer
Postat av: Silly

Sillyness is omnämndness!



YESSSSS!

2008-11-04 @ 18:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0