I det land de kallar Ingen Mans...

... Växer blommor, överallt.

Tipptopp, ska snart iväg till postapo-lajvet Ingenmansland.

5 punktspaniklista! (Inte i ordning)

1. Jag hann inte hämta min tältsäng. Vilket leder till att jag får sova på luftmadrass som är övertäckt av en massa saker. Jag kommer få problem och Emma kommer skämmas. SÖMN SKA INTE VARA INLAJV!
2. Jag har inte några skor. Jag har skor, men jag skulle egentligen ha velat ha några som passade bättre. Nu får jag dock ta de jag hade på Araus, stora, feta, arbetarskor. Funkar väl, tror jag.. Har med ett par aaaaasfula gubbtofflor också. Mmm..
3. JAG. HAR. INTE. FÅTT. NÅGRA. INTRIGER! Det är SJUKT irriterande, speciellt eftersom jag mailade om egna tankar osv. Nu kommer jag åka dit och bara hänga i fyra dagar? Fem kanske det t.om. är.
4. Jag trodde att vi skulle åka på torsdag kväll, vi åker tidigt på onsdag morgon! PANIKFAKTORN STEG!
5. .... Behöver jag något mer?

Jag HAR dock.
1. Jättefin hatt som jag har haft på mig konstant, typ.
2. Två gasmasker (L) som är my love of my life. Lite otäckt när jag skulle prova dem igår och inser att jag har teaterblod över händer och ansikte. Mmm..
3. ... Ja, det var väl det!

Träffade Ben för sista gången igår också.
Nej, inte sista gången.
Men det kommer ta lång tid innan vi ses igen, vilket känns skumt.
Jävla militär..
Får uttrycka min avsky riktigt ordentligt på lajvet, kommer nog i stämning.
Men det kändes hemskt, att bara dra den sista helgen.. Med typ en kram. Och ett par ord om att vi åtminstone skulle ses på NärCon. Jag vill inte ses på NärCon, jag vill ses nu.
DumBen..


Nåja, whatever. Jag kommer antagligen bli utskrattad, utpekad och utskämd på lajvet.
Så, jag är pepp!

*gråter sig själv till sömns* Nej, justja, vi åker om en halvtimme. Heh.

Nå.
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0