Home, Sweet.. Home?

Tillbaka från den lilla uslingstaden Arvika efter en veckas arbetande.
Måste bara säga att det var helt underbart roligt, även om det var så sjukt jobbigt. (Damn you, Gunnebo!)
Dessutom var inte riktigt vädret på vår sida, då den första delen av veckan var så otroligt solig att man knappt kunde vistas utanför skuggan.. Vilket vi var tvungna att göra.
Resten av veckan var hysteriskt regnande istället, vilket betydde att alla våra grejer blev fuktiga och genomblöta och fuckin' iskalla.

Men

Så otroligt mysigt, trevligt och roligt folk som man arbetade med, så går det inte att gnälla helt heller.

Hann inte riktigt se alla band som jag vill se, men fick ändå chans att glimta på Kent, Assemblage 23, lite Crüxshadows, S.P.O.C.K. och SMK.

Plus att jag ramlade in i CombiChrists tält.. Men det talar vi tyst om, för Sara blir så avundsjuk ~

Igår när vi skulle åka hem, hade jag på mig mina jeans som jag använt till exakt allting i veckan. Så de var grymt skitiga, illaluktande och ja, även de genomblöta. På det ett par gummistövlar, men inga strumpor och en tröja som suger åt sig väta. Vi sätter oss i bilen, jag höll på att frysa ihjäl men i bilen blev det lite bättre. Petter (våran chaufför) ska precis starta bilen.. När någonting låter helt fel.

Och vi kommer ingenstans.

Det slutade med att vi fick knuffa igång bilen, vilket fungerade utmärkt och vi åkte hem. Ramlade in i dusch så fort jag kom innanför tröskeln och spenderade därefter ungefär en timme åt att försöka bli varm.
Sen kom Rebecka (L) som jag har saknat mest av alla under hela Arvikaveckan och jag blev så glad. Jag tror att jag bara stod och svamlade först när hon kom, men det är hon nog van vid.

Nu har jag sovit i sisådär 8 timmar och är helt överraskad över att jag faktiskt är varm. Att jag kan sitta i bara underkläder utan att hacka tänder.. Även om mina fingrar börjar bli lite stela.
Whatever, nu ska jag till arbetsförmedling, sen köpa tyger med Le Larb och Andreas.

ÖREBRO, JAG ÄR TILLBAKA!
*publiksorl*

Kommentarer
Postat av: Sara/Akasha

När kommer du till Skåne din tööönt?! Det är bara att pallra sig hit ^^

2008-07-13 @ 18:57:29
URL: http://my.opera.com/Wingates/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0