Eon, mer eller mindre ~

Kay, för att få igång det här lite så måste jag skriva av mig lite.

Personligen har jag aldrig spellett någonting, men jag har spelat rollspel i.. tre? fyra? år, något liknande. Inte så sjukt mycket, men tillräckligt för att förstå poängen.
Nu ska jag i alla fall försöka mig på det för första gången, ett EON-äventyr (vilket kanske inte direkt var världens bästa val, men det struntar vi i) som jag ska försöka göra så bra ifrån mig som möjligt.
Jag undrar lite halvt om halvt vilka som skulle kunna tänka sig att vara med i den, då jag vet att bara bra människor läser den här bloggen.

De som jag tror ska vara med, är: Rebecka, Larben och Andreas.
Ingenting är dock bestämt.

Jag vet inte heller NÄR vi ska spela, men helst mellan något utav alla lajv jag ska fara runt på. Alltså i början på augusti någon gång.

Det enda kravet jag har är att jag får ha någon typ utav inverkan på era karaktär, plus att jag vill ha en grupp helt bestående av tjuvar.

So..
Anyone?

Kommentarer
Postat av: Poemy

Vägleder du mig i karaktärsskapandet är jag på. :)

2008-07-16 @ 11:16:31
URL: http://arisia.blogg.se/
Postat av: Black-Mage

om det finns en plats är jag med, om inte.. ok ändå ^^

2008-07-16 @ 16:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0