"Det syns ju på er..."

Klockan är 03:11 så förvänta er inte att jag ska kunna skriva rent.

Eller, jag har druckit gud vet hur mycket, men är ändå inte full.

Men laptopsjäveln är fortfarande svår att skriva på. Liksom sladdrig.


Nåväl.


Vet inte om det var en rolig kväll eller om den var totalt känslomässigt hemsk. Jag hade trevligt, hatt av för Jenny, men tyvrärr har jag för mycket känslor i en för liten kropp för att jag ska kunna uppskatta det till fullo. Jag har underbara vänner som tar hand om mig mer än vad jag förtjänar, men gör det ändå för att de vill. Och det ska de ha cred för. Mycket, mycket cred.


Dock förstör jag allting med den simpla känslan.

"jag känner någonting för någon jag inte borde känna någonting för






förlåt"

Jag kommer aldrig bli fri ifrån det här.


Kommentarer
Postat av: XON

Besök gärna min blogg.

Jag gör headers, bakgrunder och smycken och jag hjälper även till med tekniska problem.

2008-08-23 @ 03:27:19
URL: http://xon.blogg.se/
Postat av: Poemy

<3 :*

2008-08-23 @ 10:23:02
URL: http://arisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0